about 19 augusti 2009

Shit, ångest!
Snacka om att bloggning är beroendeframkallande, tanken på att jag inte skrev ett inlägg i morse har terroriserat min hjärna, haha katastrof!


Så, hur var gårdagen? Bra, mycket bra!



Jag och mina älskade barndomsvän Angelica (Nenne) åkte hem till mina päron för att fira min födelsedag, flaggan var självklart på plats!




Precis som vanligt så blir man lika besviken när bilden säger så mycket mindre än vad man vill.. Smörgåstårtan var kanon, skulle den inte vara så fet och dyr skulle jag lätt kunna leva på det!




Det blev också på med gummistövlarna och ut i hallonbuskarna, tyvärr fanns det inte så mycket kvar men det räcker till en smoothie eller två!




Det blev ett par väldigt uppskattade presenter också! Fick också en fläkt"platta" till datorn, skit bra eftersom den förmodligen kommer fungera mycket snabbare och hålla sig vid liv nått år längre!
Den inplastade grejen är från flickorna på jobbet med ett innehåll av olika kaffe och tesorter samt annat kul till.


Med mina få sömntimmar inatt så blir det en otroligt slö kväll, TheSims 3 all night long, tack Angelica!


Puss o kram


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback