simpor och grodfötter är också läskiga!

Shit, de få men intensiva timmarna jag jobbat idag har verkligen satt sitt spår, jag är helt sluut!


När jag kom hem märkte jag att jag glömt låsa dörren, mindre genomtänkt med tanke på alla inbrott man hör om hit och dit. Jag är så himla glad att jag bor i lägenhet bland en massa andra där det är rörelse hela tiden.
Mina föräldrar bor på landet och där är det tydligen en "liga" som åker runt bland grannarna och plockar rubbet, fordon, smycken, kläder, täcken, mat, you name it, allt!
 En bekant här i Uppsala har också dessutom här i dagarna vaknat upp mitt i natten av en maskerad snubbe brevid hans säng som var påväg att länsa hans hem, sjukt!
Jag som är galet rädd för mördare, tjuvar, spöken och allt som kommer fram när det är mörkt (Ja, jag tror på spöken, haha), jag vet inte vad jag hade tagit mig till, fy fan!





Nu ska jag dra vidare en sväng till Kaisa, det ryktas om ännu mer filmtittande!

Ha de!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback