URF

Tvätt, tvätt och mer tvätt, vilken tid det tar!
Jag kom precis fram till att jag är klar vid halv 2, suck. Jag som för en gångs skull tänkt att somna i tid, det får bli en annan dag helt enkelt!

Annars sitter jag här och kollar på TV med Reggaemusik i bakgrunden, för ni har väl inte missat att Reggaefestivalen dragit igång här i Uppsala?! Jag är lite osäker på exakt var den äger rum i år men jag hör klart och tydligt musiken här ifrån och det är nog en bit bort så dom kör hårt! Synd att man jobbar, annars hade det varit kul att hänga lite där, kul med massa nytt folk i sin egen stad. Det märktes verkligen av igår att det var lite annorlunda folk än vanligt och framförallt mer, kuljul!






Sov gott!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback