Christmastreeee


Det blev visst en kväll hos Kaisa med sällskap av iina så nu har det julmysats med en massa godis (pust, ännu mer) och hemgjorda finska piroger.

Julstämningen är fortfarande noll konstigt nog, fast jag haft julmusik i butiken i 1 1/2 månad.
Här hos systrarna står den fina granen, som jag precis fick reda på att den är snodd och en massa julklappar under. Jag själv har ingen julgran, har faktiskt ingen ledig plats för den i min lägenhet, det är ju lite halvtrist faktiskt så jag får suga åt mig doften av den som står här..





Så, nu återstår ca 1 1/2 timme tills det faktiskt är julafton, är det bara jag som inte alls hänger med i svängarna?



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken dålig pyntning på granen! Gillar inte



/ En värmande hand i mörkret

2009-12-24 @ 01:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback