Dansa


Packningen är redo att bäras ner till bilen!





Idag är ingen vanligt dag, för idag ska jag träffa en del av mina dansbrudar!!
Efter jobbet far jag direkt till Norrtälje till Nina och Filippa (hennes gosiga voffe).






Nina slår på stort och lagar en massa mat, det ryktas om att det har julbakats för fullt i hennes hem också? Hur som helst, det blir en massa mat och allmänt skitsnack med ett glas vin eller två.


Än så länge är det bara Jag, Nina och Jill men vi hoppas på att Emely blir bättre och hänkar på hon också!





Nu ska jag först och främst åka och jobba till 19.15 sen får vi se om jag överhuvudtaget kommer fram, jag skulle inte direkt kalla mig en levande GPS, sämst på att hitta.. Men det löser sig!


Btw, -11 grader ute, burrr!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback