Design By iina


Hemma efter en lång arbetsdag, en lång med rolig sådan!

Jag lovar att jag ska försöka hålla borta alla dessa tråkigheter jag bär på inom mig från bloggen, jag vet själv att det suger att läsa om andras olycka men samtidigt är den skönt i bland att få tala om för omvärlden hur man känner faktiskt! Dock blir det mindre sånt som sagt..

Fick tag på lite bilder från modevisningen iina gick i förra veckan, ball brud!
Värt att tillägga är också att kjolen och blusen hon har på sig är hennes egna mästerverk.






iinas blogg

Nu blir det julklappsinslagning för hela slanten!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Söt du är då! :D

2009-12-22 @ 22:12:20
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: sunkan

grymt!

2009-12-23 @ 07:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback