2009


Godmorgon!!
Det blev sent i natt, närmare 1 kom vi i säng så vi sov därefter också. Nu har vi lite frukostmys framför TV:n och sen bär det av ner på stan för att sätta lillan på bussen hem.

Hittade en liten rolig nyårspryl på nån blogg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En massa

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns jag inte helt fel så var det att börja träna mer och det har jag ju faktiskt hållt fram tills för nån månad sen. Måste vara det första jag håller faktiskt!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, jag har tyckt att var och varannan har varit gravida i år.
Marie och Alexander fick Aaron i april.


Aarons dop


Dog någon som stod dig nära?
Min mormor.
En gammal klasskompis som har stått mig nära.


Conny


Vilka länder besökte du? 
Spanien, Finland

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ärlighet, raka puckar och närhet.
 Större lägenhet!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4 februari -  Tillsammans med Rikard.
                7 februari - En kväll jag alltid kommer att minnas
6 april - Mormor gick bort.
8 februari - 11 juni - En helvetstid som lycklig nog var fylld med otroligt mycket kärlek
22 juni -  Marbella
juli - augusti - Dumpad, förjävliga månader

Ojoj, låter som ett deppigt år?
Självklart har det hänt en massa kul också men oftast minns man det som gör en ledsen.


Vad var din största framgång 2009?
Att "klara av" att vara ensam. Gjort framsteg på jobbet.

Största misstaget?
På tok för många men det största? Att låta någon/några skada allt som har med mig att göra.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inga värre sjukdomar, har klarat mig bra!

Bästa köpet?
Alla prylar till min lägenhet

Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv!



Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Alla mina underbara vänner. Alla underbara brev och kärleken när det var som bäst!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Leave the world behind, rap das armas, pokerface, open your heart, here without you och en massa michael jackson låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har aldrig gråtit så tidigare som jag gjort i år. Så, 2009 var ett katastrofalt år på den fronten. Det positiva är väl kanske att det inte kan bli så mycket värre?

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, tagit bättre hand om mina vänner och rest.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så förbannat blåögd.

Hur tillbringar du julen?
Mamma, pappa, bror med familj.

Blev du kär i år?
Absolut!

Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes. Annars gillar jag inte att titta på Tv speciellt mycket..

Bästa boken du läste i år?
Oj, det hät blir pinsamt.. Jag har inte läst någon i år.

Största musikaliska upptäckten?
Hmm..

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

Något du önskade dig men inte fick?
Säkert men det är glömt nu. Haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med Nenne och hemma hos mamma och pappa.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja självklart.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oj, väldigt blandad beroende på humör. I bland rockigt och ibland väldigt tjejigt.



Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!! Utan mina vänner och speciellt Kaisa som har stöttat mig enormt vet jag faktiskt inte vart jag hade stått idag.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Typ alla.. Haha nej, men, Paul Walker är ju alltid lika snygg!

Vem saknade du?
Honom, en himla massa. Min mormor.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat så sjukt mycket nytt folk i år, skit kul!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback