!!



I. AM. BACK!






Känns grymt, jag har nu efter 16 dagars mailande hit och dit lyckats återställa min blogg som faktiskt var borttagen, av någon idiot med för lite fritid..


Jag hoppas nu att läsarna hittar tillbaka, eftersom att jag faktiskt har fått en hel del respons på att min blogg helt plötsligt inte längre existerade så innebär det att ni saknat mig lite grann, eller hur?
Ni som känner för att vara extra snälla såhär inför jul kanske till och med känner för att promota mig lite på eran blogg? ;o

Hur som helst så är jag glad för att vara tillbaka och jag hoppas att ni känner detsamma!


Godnatt alla goa, sov sött!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

SKÖNT att ha dig tillbaka kimsan! jag har saknat att inte veta vad du har för dig i ditt liv. puss på dig

2009-12-04 @ 11:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback