..



Fan, fan och fan!
Kom precis hem från jobbet, rätt glad idag! Tänkte ställa mig och laga middag nu, loggar in på facebook och inser att jag är förjävligt svag nuförtiden. Små, små ord av en människa jag inte ens känner speciellt väl och jag börjar störtböla, varför denna ilska mot mig?

Sluta, sluta och sluta. Jag orkar faktiskt inte med sånt här skit så nu ger jag upp.
Min lilla plutt, som sovit så gott brevid mig i flera års tid som jag nu inte träffat på lite drygt 1 år av olika anledningar. Min plutt som jag tänker på ofta, väldigt ofta. Min plutt som jag gråter över ibland och bara vill vara med.. Min rocky!
Jag ger fan upp för jag orkar inte bråka och känna mig i vägen.
He is all yours och det är med mycket smärta!







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Han är DIN och kommer alltid vara DIN Rocky!! Skitsnack från andra.. Du är bäst!

2009-12-22 @ 00:19:43
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Håller med föregående skribent! Jag tänker kattnappa honom åt dej ;)

2009-12-22 @ 14:01:38
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback