?


Nyårsafton närmar sig med stormsteg och så också alla funderingar kring det hela.

-Jag är en sån som stort sett aldrig provar kläder utan bara bestämmer mig i huvudet vad jag ska ha. Nu har jag ju visserligen provat klänningen men jag har ingen aning om hur allt jag tänkt ha på mig blir ihop?
- Jag funderar över vilka dessa 30-40 personer på middagen kommer att vara.
- Jag funderar över maten, vad blir det för 3 - rätters?
- Vad händer efter tolvslaget? Blir vi kvar, följer vi med till BJ där bord bokats?

Haha, jag måste sluta fundera så mycket! Det blir som det blir och det brukar oftast sluta kanon när man inte riktigt kan bygga upp en bild av vad man förväntar sig!


Det jag vet är att jag ska ta mig en promenad till kärringgrillen nu, förmodligen som resten av Uppsalas befolkning också sysselsätter sig med idag!











Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback