Frulle


Suck.. Medans ni andra förmodligen käkar lunch så äter jag frukost, katastrof. Det finns inga begränsningar för hur mycket jag kan sova. När jag åker buss eller tåg själv så somnar jag i 99% av fallen, även om jag bara åker i 20 min. Jag kanske har någon sorts sömnsjukdom eller sitter tonårssömnen fortfarande i?
Nu är jag visserligen inte helt frisk så mycket sömn är bra just nu men ändå, jag får ju ångest av att gå upp så sent..






Jag har verkligen möjligheten att träna en massa i veckan men är totalt kass i halsen så det blir inte av, känns också sådär eftersom jag inte tränat på ca 3 veckor. Brukar man träna 2-4 ggr i veckan så märks det av, både fysiskt och psykiskt. Men men, I will be back!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback