Gamer

Precis hemkommen efter en lång dag på jobbet, grymt kul med julrush!

Jag har provat på en ny grej idag, jag har spelat på trav! Haha, helt sant, v75 och jag planerar att bli mångmiljonär inom kort. Låter som en bra idé va? Har en som vi delade på jobbet och även en egen så nu jääklar! Synd bara att jag inte har en aning om hur man rättar dom, haha. Det får bli en överraskning när jag kollar den i kiosken!





Känner mig iförsig redan som en vinnare idag, kammade hem andra priset i vinlotteriet och det innebär att jag har vunnit 22 flaskor (?!) i år, inte dåligt! Jag har sagt det förut och säger det igen, nummer 9 is the shit!

Vi har också haft julklappsutdelning på jobbet och jag är mycket nöjd. En muffinsform (som jag verkligen behövde), två ljus och en helmysig ullfilt. Nöjd!

Förövrigt så har jag ätit julgodis så att det räcker och blir över. Julafton har inte ens varit och jag är redan trött på skiten, bra jobbat!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback