I.L.T!



Min brorsdotter och jag kom hem från bion för en stund sen. Eftersom min bror har en tendens att alltid komma lite senare än vad han säger så slutade barnfilmerna att gå och det blev Göta Kanal 3 i stället. Helt okej film men inget man direkt måste se, det ska vara en bakissöndag då kanske..

Sällskapet var i alla fall av världsklass och just nu sitter vi och fånar oss framför webcamen, det ser ut att bli en sen kväll då denna stolla är allt annat än trött! Känner mig som en otroligt gammal faster idag, barn tar kol på en, haha!





Lilleman var på besök också.
Som ni kanske förstår så står inte bara jag i min familj för bra musiksmak!





"I love Tiesto"
Bra där!!

Min brorsdotter vill hemsk gärna ha med sig lite bilder hem som vi tagit i kväll så nu ska det fixas och donas med min fotoskrivare!

Ha en fin kväll!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kiim burvaaall!!:D

2009-12-31 @ 01:10:03
Postat av: Anonym

sällskapet var av världsklass....hmmm undra vem som skrev de i sin blogg häromdagen

2009-12-31 @ 08:46:00
Postat av: Kim

-Heeej Anonym?

- Ja, jag antar att du syftar på mitt och Rikards biohäng på juldagen?

2009-12-31 @ 11:41:09
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback