My home

God"morgon"!
Sitter och har en mysig förmiddag med trevligt sällskap och lite kaffe, alldeles lagom start på dagen.

Kom fram till att jag inte visat er hur det blev i mitt nya "kök" . Jag har fått ny diskbänk och ett nytt stort kylskåp med frys (YES, jag slipper att ha frysfack i korridoren).


Före:




Efter:





Att ha lådor att lägga bestick i och ett stort kylskåp är grymt. Men omplaceringen av garderoben som var tvunget att göras är jag inte helt nöjd med.. Vi får väl se om jag på något sätt kan använda lite av mina 21 kvm och ställa den på något annat vis, vilket iförsig är typ omöjligt men..

Nu blir det solarium och bolaget, lördag helt enkelt!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Wihooo! Bloggen är tillbaka!! Vad fint du har fått det där hemma :D

2009-12-05 @ 14:45:27
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: kiira

det blev väl jättebra i köket :)

2009-12-05 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback