Walki

Jag är precis hemkommen och har slängt på mig massa varma kläder och mina älskade duntofflar, fy fan så kallt det är ute!

Modevisningen var KANON och iina skötte sig likaså!
Filmade en liten snutt med min mobilkamera som tyvärr inte är speciellt rättvis men..
iina är alltså den rödhåriga flamman med grön topp!

Det ni ser är alltså avslutningen på showen, körde Svenssonstilen och glömde trycka på rec när iina körde sin walk, suck..







Nu däremot måste jag ta tag i mitt hem i form av disk och städ, smälla i mig lite mat och sedan packa. Direkt efter jobbet i morgon far jag till en annan ort, vart?



Godnatt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Snyggt jobbat iina!! :D

2009-12-17 @ 23:46:58
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Dj @ Kalas

Nu har jag tittat på filmen, snygga kläder hade hon =)



/ Morgan

2009-12-28 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback