effektivt!

Ja, snacka om effektiv! Klockan är straxt över 12 och jag har redan hunnit

Lämna in bilen för byte av ruta
Handla
Tvätta
Städa
Sortera alla viktiga papper
Städat garderoben


Det var nog första gången jag stod utanför mataffären innan öppning och väntade i morse. Bortsett från alla gånger på vägen hem från efterfesten då... Snacka om att det var jag och alla russin. Kul att alla russin handlar i stort sätt samma grejer, en säck potatis, röd mjölk, skorpor och en påse äpplen som det var extrapris på. Ser framför mig hur de sitter och tittar ut genom fönstret med en kopp kaffe och skorpor i väntan på att äppelpajen i ugnen ska bli klar. Gulligt det där, tänk att man själv snart är där, tiden går ju trots allt så förbannat fort!





En inblick i framtiden, Jag på Gran Canaria år 2049



Nu väntar ännu mer effektivitet då jag snart ska bege mig till gymmet för lite förbränning med Kiira. Ska hämta bilen vid fyra så vi får väl hoppas att min nya ruta sitter på plats då. Bilen skiner så fint efter tvätten på OK igår, inge mer Statoil för min bil i framtiden, Ok is the shit märkte jag, kan till och med spegla mig i bilen, de e grejer de!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback