galet

Någon frågade mig om jag fått en orgasm i sömnen. Nej, det har jag inte men nu vet jag någon som har det. Haha, ungefär lika galet som att jag dunkade in mitt huvud i betongväggen sittandes i sömnen inatt! För att göra bort mig ännu mer så kan jag ju berätta att jag drömde att jag skulle kyssa någon, någon väldigt speciell och vaknar av en ömmande panna och ett förvirrat "vad fan sitter jag upp i sängen och dunkar huvudet i väggen för?! Hahaha, se det framför er, jag dör av garv. Stackars ensamma Kim saknar sin vän så innerligt att hon gör knäppa grejer i sömnen. Ungefär som att jag för ett 'tag sen mitt i en konversation somnade och började prata om tåg.





Passa dig för mig när jag sover, jag är säkert kapabel till allt!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback