It´s new!

Ojojoj! Nu har det hänt grejer här på bloggen!

Har suttit här i ungefär 5 timmar, inte ens lagat mat, blir nog ingen sådan idag..


Jag hoppas i alla fall att ni tycker att det var värt mödan? Skulle vilja ha lite störra text bara men hittar verkligen ingenstans att ändra det på. Det var mycket lättare på min förra stilmall, men men ni får väl sätta på er glasögonen då ni som behöver!

Blir ju inte heller sådär kanonsnyggt med min "avlsutning" om man inte hoppar ner ett par rader nedanför det sista så det får vi väl också se om jag kommer ihåg.



Nu är jag i alla fall ledig tors och fredag, kalas! Ska in med bilen 7 i morrn bitti bara, mindre kul men det är väl bara att åka hem och sova en sväng till sen!



Nu ska jag gå och lägga mig, kanske på tiden om man ska upp snart..


Tänk om de kunde vara såhär....




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback