lätt rodnad

Sitter här hos systrarna som förtillfället slingar hår, som vanligt!

Eftersom jag tillhör den snåla grupp som hellre läser gratistidning på nätet än köper en för 10 spänn så satte jag mig precis och tittade över dagens händelser. Möttes av en bild på en stackars tjej som hade en lätt rodnad på kroppen. Hon har alltså solat solarium i 20 minuter och ser ut såhär?! Man kan ju undra hur pass pimpade dom rören var..


Första gradens brännskador, nej tack!


Men... Jag kommer nog att lägga mig i grillen i morrn i alla fall om jag känner mig själv rätt!



Nu blir det Sex and the city filmen för andra gången inom kort tid.


Vill höra din röst, känna din kropp och kyssa dina mjuka läppar!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sussi X

Lilla gumman vad har vid sägt om att läsa gratis tiningar på netet.....det är inte bra då kan Jippan bli utan jobb.....:)

2009-02-21 @ 02:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback