solen

Hej hopp! Våren är här! Nej man kan ju alltid önska men det är åtminstonde strålande sol idag, det gillar vi skarpt! Bilen var till och med fortfarande varm när jag skulle åka hem. Jobbade visserligen bara 4 timmar men endå, trevligt!






Nu sitter jag hos min föredetta sambo Ankan och väntar på att hon ska sätta på kaffet. Helt sjukt att jag inte varit i hennes och Dennis lägenhet förens nu, vi kom fram till att de flyttade in för ganska exakt en månad sen, skumt!



I kväll ska jag och Jennika hänga lite är det tänkt, det slinker nog ner en öl eller två med tanke på att jag gjort alkisdebut på bolaget idag, dvs handla alkohol mitt på ljusa dagen en måndag. På sommarn är det inte enligt mig klassat som alkisvarning men nu kändes det lite skumt.



Min väns frånvaro på msn gör mig lite ledsen, eller nej, men jag hade velat prata med honom. Han ligger säkert på playan och steker, får man hoppas i alla fall om det är bra väder. Vi här hemma får som sagt nöja oss med att bli överlyckliga över det iskalla vädret, så länge det är sol så får man väl vara glad.


Puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback