some lööv

Jag saknar min vän alldeles för mycket! På tal om min vän så tror jag att det är dags att döpa om honom till R eftersom att han numera inte riktigt bara är som en vän.

Jag är mycket seg idag. Det blev utgång igår och billig öl, det säger väl ganska mycket. Tvingade mig upp en timme tidigare idag i hopp om att R skulle vara inne på msn så vi kunde köra lite video-snack men inte det. Han ligger nog och steker på stranden kanske, somliga har det bra. Själv sitter man här och vågar knappt dra upp persiennerna för man vet att det väntar depp där utanför.



Nu måste jag vila mitt tunga huvud lite grann innan det är dags för jobb..


All kärlek till R !!!!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback