tras

Dunk, dunk, dunk ajaj mitt huvud!

Utgång blev det, efterfest blev det, bakfylla så det räcker och blir över blev det!

Hade riktigt kul igår faktiskt, var på Bj till stängning och sen blev det efterfest at my place! Dumma jag hade köpt alkohol tills i kväll och tog givetvist fram den på efterfesten istället så ja, det tog slut + en flaska rött. Men det var det värt, riktigt kul var det!

Mindre kul var det i "morse" dock när jag vaknar med dunkade huvudvärk och en efterfest-luktande lägenhet. Vaknade 14.19 och kastar mig upp ur sängen, fortfarande lite smått berusad tror jag då vi höll på till halv 7 i morse. Kom på att faaan, alkoholen för kvällen är slut och det måste inhandlas ny, systemet stängde 15.00 så jag slängde på mig kläderna och bagav mig dit. Kändes inte så bra att gå in där helt pajjad och bakfull men vafan, nya tag så kör vi igen!

I kväll ska Emely firas med dunder och brak, grattis på den stora dagen! Som iförsig är den 29:onde men eftersom den dagen inte existerar i år så blir det idag!

Ses i kväll!


Puss hej


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback