sjukt..


Fan va sjuka människor det finns!

Satte på TV:n och 5:an, där var det en dokumentär som handlade om människor som attraheras av bilar. De smeker sina bilar och har till och med sex med dom. En gubbe uttyckte sig såhär " She like´s to have my seed all over her" och putsade av sin sperma med en bit papper.. Han stannade också till lite då och då när han såg en fin bil, gick fram och kysste och smekte den. En annan person utryckte sig såhär "When me and Todd comes home we are going to fuck like rabbits", Todd är alltså hans bil. De gick även på någon bilmässa där de gick med stånd och suget tittade. Att hångla och ha sex med en bil låter lite halvt sådär... Undrar vad dessa människor skulle tänka om mig om de läste mitt förra inlägg om hatet till mig bil jag har just nu?





Nog för att bilar kan vara snygga men man kan ju undra vart gränsen går! Nej, jag förstår helt enkelt inte..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

inte kul att vara bitter, fy!

du har iaf en härlig utgång att se framemot på lördag :) ska bli kuul och leka tycker ja!

2009-02-25 @ 12:05:52
URL: http://eemely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback