svejs

Hemma nu! Har iförsig varit det i ungefär 50 min men.. Ojdå, följde visst med ligan ut, lite svårt att banga när man är ca 30 pers och alla ska ut... Hänkade på till Gillet en sväng that´s it, love it! T och D, ni är grymma på det ni gör!

Vad jag förstod så begav sig resten till Platina när jag bestämde att det var hemgång för mig och min kropp, hoppas ni har skoj och blir bjudna på massa dyra drinkar babes ;p!


Har inte riktigt smällt och blivit Kim än, såg nämligen ut som en levande snögubbe när jag kom hem, krullig i håret blev jag ockå, hmm det gillar vi inte! Snöoväder när man bara suktar efter våren är inte riktigt okej men så är det i alla fall..


Nu är det sängtime, riktigt skönt ska det bli kan jag lova! Börjar inte jobba förens 13 i morrn så de e sweet, kan sova enda till 11, lyx! Jag ska sova, sova och soooova!


Godnatt gott folk och grattis till Jim och Andreas som idag är halv-vägs till 50! (Jim var visst inte ensam om alla fylla 25), GRATTIS!




To my one and only!

Puss och godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback