Ute eller inne?

Såg att ni blivit bättre på att kommentera brudar, bra där!!

Just nu är jag mycket velig, ut eller inte ut? Jag har haft mycket på jobbet idag, trött, fattig, kallt ute, det är nackdelarna men.. Det finns ju fördelar, träffa tjejerna, en ursäkt att bli packad (skämt åsido), slippa alla tankar och ha kul istället! Fick nyss mess av kiira "Klart du ska med ut?! Vi står ju på lista o allt :)" så hmm.. Det kanske blir så iaf då! Jag är ledig i helgen och ska ut i morrn med men går jag ut idag så blir det inte allt för mycket alkohol. Har tänkt mig en tripp ner på stan i morrn också, utan att vara bakfull!

Det blir alltså inget sånt här för min del, får vi hoppas dvs!



Det där med att stå på lista är ju inte så speciellt men på BJ är det grymt, kön kan vara en timme lång i bland, dessutom är det löning nu också!

Okej, jag tror jag bestämt mig, det blir nog utgång! Ska öppna en öl nu tänkte jag, då märker jag väl om jag somnar eller inte...


Min kärlek, jag vet att du vet hur mycket jag tycker om dig men bara för att älta saken lite mer så, kärlek i massor till dig! Vi kommer att ha en underbar sommar tillsammans!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback