bränna pengar?

Hm, det har varit lite av min grej i dag. Har förövrigt köpt 3 par skor (mamma skulle döda mig om hon visste!), en kjol och klippt mig. Nu ryktas det även om utgång i kväll, dock inte lika stekig som förra gången då det brändes på tok för mycket pengar, ajajaj. Är uppe i 5 par skor nu på ungefär 1 1/2 månad men vafan, det kan vara mycket svårt att motstå. Har dock ingen aning om vart jag ska placera alla mina inköp, fullt men vafan, det går alltid att pressa eller hur? Alla skorna var från H&M så de var ju inte så fasligt dyra men endå. Hade grymt flyt med de höga svarta, är slut och Kaisa skulle precis lämna tillbaka sina, i min size, tack sa jag då! Ska lägga in bilder på dom men är inte hemma och kan överföra, ett senare projekt.



Nu ska jag och Kaisa sola lite granna och sedan får vi se hur det blir med utgången, börjar ju 3 i morrn så det är inte omöjligt att det faktiskt blir av.


All kärlek till min vän, min mycket saknade vän.
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback