den där tonfisken...

Jag är sådär halvnöjd just nu.

Skulle fixa lite spagetti och tonfisksås, haha vad äckligt det låter men det är faktiskt gott. Hackar min lök, skär (har inget rivjärn) morötterna, häller i tomatsåsen, tonfisken och kryddar som aldrig förr. Tonfisk ser aldrig gott ut men det här var nog det värsta jag sett. KÖP ALDRIG TONFISK FRÅN ELDORADO! Min fattiga plånbok skrek av skräck när vi gick in på ICA så jag lovade den att vi tillsammans skulle hitta det billigaste av det billigaste men jag får nog se upp med vad jag går med på i framtiden! Min matlust trappades ner ganska rejält när jag öppnat denna hemska geggburk.

Hade en tanke på att på riktigt skita i maten och slänga den men tog mod till mig och smakade, hmm. Håller fast vid, KÖP ALDRIG TONFISK FRÅN ELDORADO men det slank faktiskt ner. Kanske var det för att jag käkade kl 1 sist. Jag bara längtar efter att få äta samma skit i matlåda i morrn, mmmm.





Inte ser den snäll ut heller...


Ja, det blev som jag sa. Jag är en grymt seg person och lite extra idag, har precis ätit, att laga mat straxt blev som vanligt över 1 1/2 timme senare. Har inte heller duschat, lite tröttsamt, "snart" så.

Saknar min vän....
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Eldorado rules the world!

2009-01-06 @ 00:24:18
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Spiderpig

Eldorado är det bästa bränslet i matväg :D Antar att nästa gång jag svingar mig upp till uptown så blir det inflyttpresent i form av 1 flarra tequila + ett rivjärn :p

2009-01-06 @ 18:52:38
Postat av: Kim

Rickelito - Inte nu längre..



Spiderpig - Japp ser fram emot besöket, är i stort behov av både en tequila och ett rivjärn!

2009-01-06 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback