en helt vanlig onsdag

Sådärja, planerna gick precis som planerat och det var sjukt kul igår! En vanlig onsdag som igår så kom kexen och min vän hit för trevligt sällskap och alkoholintag.


 

iina kom på den förträffliga idén att hänga en av mina julgranskulor i örhänget, ganska hett faktiskt efter som det är diskobollar.

Grek skjutsade upp oss till Årsta där ännu mer förfest väntade med massa pöjkar och champange, finfint!











Klockan var långt innan 21 när dessa bilder togs, smutt som fan. Man blir lite knäpp när man är på lyset och inser att klockan bara är barnet men nångång ska det väl vara så också.


Nu till det stekigaste, som visserligen händer mig ganska ofta eftersom jag är en kändis och dessutom förbannat snygg. Tre limousiner kom upp och hämtade oss för att eskortera oss till People, lite pinsamt men jävligt stekigt! Väl på plats var kön enorm och Bingo stog och välkomnade oss, hoho skakade hand med Bingo. Även det lite pinsamt att man tycker det är lite halvballt men vafan den handen har rört Hugh Heffners och en massa andra kända händer, man är ju lite av en tönt.





Väl inne på folket var vi först eftersom dom hade väntat med insläppet tills vi kom. Buffén var dukad och det var dags för fyllekäk kl 21, helt okej! Lite kul att jag frågade Bingo vad det var för käk och hans svarade "Ingen aning, dom vill inte att man ska se så det är därför det är så mörkt", sant. Maten var väl inte av världsklass men med alkohol i kroppen går det mesta ner.





Tackar de okända pojkarna och mina älskade vänner för igår och avslutar här!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emely

hola hola kimsan!

Hur står de till?

Föresten hur går det med din "vän"? ;)

vi måste se till att leka nåndag!

2009-01-09 @ 09:45:12
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: sussi

nämen!

det är ju andreas, joel o josef! haha roliga pojkar det där!

ta hand om dig kim!

2009-01-12 @ 23:00:10
URL: http://famousgrouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback