fäääärdig

som man sa rätt ofta när man var liten men då av andra orsaker...!

Har spelat klart nu, lite besviken faktiskt. Hade totalt glömt bort att sist jag spelade så hade jag alla tillägspaket, min föredetta var snäll o greja det till mig när jag fyllde år men nu är ju hela skiten på hans dator, eller var kanske, har mycket svårt att tro att det ligger kvar där o skräpar.. Synd, det var ju inte alls lika kul med bara basic-spelet.

Tiden flög iväg i alla fall, tyckte knappt jag hann fixa bruden, inte ens hann hon skaffa karl. Mina Simmar har en tendens att bi kära i samma kön, speciellt tjejerna. Hmm, hon lärde lixom bara känna tjejer sen hoppa dom i bubbelpoolen och hade skoj. Jag som ville att hon skulle få barn o grejer men jag orkade faktiskt inte vänta tills det dök upp nån snygg raggare utanför hennes dörr.





Har tänkt att sitta uppe o uggla ett tag till, kommer bli lite svårt att sova i natt skulle jag tro, lika bra att vara uppe tills ögonen svider och inte orkar hålla sig uppe längre..


"Party like a rockstar" lite åt mig i kväll också är ni goa!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback