Grymt sa grisen

Eller? Är jag en gris då om jag säger att gårdagen var grymt bra?

Det tog ett bra tag innan självaste Ian Carey tog plats på scen, skulle tro att klockan var straxt efter 1. Då hade man redan stampat sönder fötterna och hört "hur fan orkar du, vad går du på och fan va du håller igång" ett antal gånger. Kalla mig dans och musikidiot men så är det, vem fan kan stå still till riktigt skön house musik? Jag och iina tjatar fortfarande om våran housekryssning som vi planerar i maj, hoppas verkligen att den blir av!

Kort och gott så var gårdagen väl godkänd, anledningen till att den inte får mycket väl godkänd är att det var alldeles för myckt folk. Runt 12 tiden så var det okej och man kunde dansa som en "normal människa" utan att trängas och svettas ihjäl, efter det var det faktiskt bara jobbigt att knuffas hit o dit. Vi tänkte att vi skulle gå ner på nedervåningen och få lite luft men inte var det bättre där. Undrar verkligen hur mycket folk det var där igår, skulle vara kul att veta!

För er som inte varit på platina, hyllan, svenssons, sauhallen eller vad man nu ska kalla det så är det alltså detta feta hus på ett antal våningar som fylldes till max med partypeoples.






Idag har jag i alla fall varit en duktig idiot och jobbat. Måste erkänna att det var tungt att gå upp i morse, inte för att jag var bakfull utan snarare för att jag fick alldeles för lite sömn då jag inte kom hem förens 4 i natt.


I kväll har jag varit hos Joakim (Joa ;p) och Anna. Frugan hade bakat värsta hallonpajen, med vit choklad i, det var en alldeles perfekt middag! Haha, mina matrutiner har gått åt helvete den senaste tiden, nu har jag inte heller råd att äta så det ska åkas till Ica Maxi och köpa nudlar i mängder.



Ät nudlar så lever du längre, eller inte vet jag?
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback