igen?

Herre fisksås vilken dag. Lyckans dag idag igen. Fick ett mess mitt på dagen om att min mobil kommit, har hämtat den nu och den verkar grym. Ska bli kul att se hur fotona ser ut i dagsljus, spännande! Den feta lönen tittade in på kontot idag, jag vann vinlotteriet med 5 flaskor i första pris, och vi vann andra pris i värvningstävlingen. Eller, tror inte det fanns nått pris till de som kom på andra plats. Måste däremot skryta med att vi är 140 butiker som tävlar och vi var näst bäst av alla dom, ett skitcentrum i en förort. Bra jobbbat, måste också ta åt mig lite av den äran eftersom jag var den som värvade flest, ganska solklart faktiskt, 71 st mot 2:an som hade 40 st.


Sitter här med min vän nu, vi ska ha en riktigt myskväll. Vi ska dricka vin och färga våra ögonfranser. Han köpte en förpackning och kom sedan på den solklara idén att det förmodligen räcker till mig med så så blir de :). Åh, vi ska ha det så mysigt, bara han och jag!







Får se om jag kanske gör premiär för mobilblogg idag eller om det kanske blir i morrn. Det lär inte bli nån super update i morrn med tanke på att schemat är totalt fullspäckat. Det visar sig helt simpelt.



Puss o kram
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback