It´s 2009 babe!

Japp då var det nytt år och nya friska tag!

Uppdatering blev det inte mycket av igår men jag hann helt enkelt inte och mina vänner gick faktiskt före bloggen..

Hämtade upp hönsen i Märsta, hem fortare än fortast. Drog på lite skön musik och slängde ner det som behövdes i min nya fina converse väska och sen taxi till systrarna.

Vi hade det jätte mysigt igår. Blev bruschetta till förrätt, lax till varmrätt och sedan var det tänkt att vi skulle äta massa god frukt till efterrätt men det blev helt enkelt inte av. Efterrätten slank ner idag i stället! Vi begav oss till Anton runt halv 11 där det var en massa trevliga prickar.



Syskonkärlek


Jag trodde jag var nykter och gjorde det vanliga felet som man fanimej aldrig lär sig av. Tänkte "hm, konstigt, jag dricker och dricker men blir inte full?!". Det är den dummaste tanken man kan tänka, klart som fan man blir packad om man dricker! Häller i mig hela min champangeflaska där runt 12 tiden. Runt 2 tiden gick jag ut och runt hörnet på huset och la några pizzor, små och nästintill innehållslösa men dock, dom behövdes! Gick in och tackade folket för i kväll och vinglade sedan hemmåt. Inte okej att gå hem kl 2 på nyårsafton! La mig i sängen och fick en riktig flashback från den gamla goda fjortistiden då man la sig i sängen och inte visste hur eller vad man skulle göra för att somna, dvs för full för att somna. La en pizza eller 2 till och somnade förmodligen sen efter det.. Dom andra brudarna höll som vanligt igång till tidig morgon och kom hem halv 9..! Dom hade tydligen varit hos min granne som bor en våning över, kan lova att då tvärsov jag, kärringstil på mig!


Solstrålen

Idag mötte jag i alla fall upp brudarna för ett kebab på stan, hade väl tänkt att något lite godare och nyttigare skulle slinka ner men det var ju stängt överallt, till och med pressbyrån hade stängt! Efter det drog vi till systrarna och mös lite, hämtade upp min dator och begav mig hemmåt igen.

Tog bussen hem idag. Nej, det var inte av lathet utan det är så jäkla kallt ute, -11 grader är det här nu! Då är det fan värt 20 spänn att sitta på en buss i 3 minuter, haha!



Nu ska det zappas mellan parlamentet 10 år och Victoria sectret show, trevligt ska det bli! Man måste ju få lite motivation att börja träna igen. Det kan jag lova att man får av att titta på skönheterna i Victoria secret show, grymma tjejer!





Japp, där hade ni nyårslöftet 2009 ;p!


Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback