pengar rullar in som de ska

IIIiiiiiiiiii! Så lycklig är jag just nu!!! Tackar, bockar, bugar, niger, pussar min arbetsgivares  fötter, ja you name it, jag fick fet lön den här månaden!!! Jag nästan sprang in från bilen för att kolla om det blå kuveret kommit, mycket riktigt hade det gjort det. Slet upp dom där irriterande flikarna som man ska riva av överallt och öppnade. Jag nästan svimmade. Haha, okej jag överdriver men jag är sjukligt nöjd med min lön som låg 5000 över förra månadens inkomst. Hade fått motionsbidrag också så det gjorde ju en tusing extra det med.





Jag behöver sånna där kickar, kom hem för 1 timme sen och har redan hunnit diska (berget), lagat mat och plockat lite. I vanliga fall skulle jag slängt mig i soffan och gjort i stort sett ingenting men inte idag inte!


Nu ska maten ner i magen, får se hur mycket ork jag har kvar efter att jag gjort av med denna överskottsenergi!


// Inte längre fattig... Åtminstonde inte den närmaste veckan.....

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback