Så kan det gå

Träffade upp en vän tidigare idag och fick mig många goa skratt! Måste citera ett sms hon fått av randomguy hon släpade hem i fredags, kan ju tillägga att han varken kunde Svenska eller Engelska och förmodligen fått hjälp av en kompis att skriva detta sms: "Hej hor mor du jag tenkar ba dig jag tekrom dig kan larra me brata svenska snilla tack jag vinta :)". Kort och gott, jag dog av garv! Obeservera också att det var första gången dom sågs..


På vägen hem går det smidigt och flyter på, helt plötsligt kör alla i 80 och ligger och segar i båda filerna, inte okej att ligga i vänsterfilen i 80. Förstår ganska snabbt att det rör sig om farbror blå lite längre fram. Jag har inte riktigt fattat det där med att sega bara för att snuten ligger framför, dumt att köra i den hastigheten som gäller? Jaja, nog om det.


Sitter här med kexet Kiira just nu och pratar lite om livet och morgondagen. I morrn blir det uppenbarligen kalas på folket. Bingo kommer dit och det ska tydligen bli bra med drag, haha det där med bingo känns ju lite överskattad men.. Det är i alla fall sjukt många som ska dit och jag är ledig, kan inte bli så mycket bättre!



Haha, snyggaste bilden jag hittade!


Dags att vara en lite socialare människa!



Tack hej
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback