smart?

Glömde att hylla Gillet för deras smarta "aaaa, det finns inget toapapper"-lösning. Är inte detta smart? Ser dessutom mycket trevligare ut än den klassiska stora runda grejen man drar och drar i men bara får ett "ark". Haha, man har haft många konstiga disskutioner på fyllan om hur många ark man tar, för min del bara för att ark låter så jäkla roligt, haha torr humor kanske.


 



Håller för tillfället på att tvätta lite, en nyttig dag idag. Ska ge mig på disken som som vanligt byggts upp över rasnivån, därför står det även en massa på diskbänken också. Det är inte riktigt okej när man bor så litet som jag gör och har köket och hallen ihop, det ser inte riktigt hundra ut.


Jag kanske inte berättade det förut men i fredags var jag på jakt efter Revlons färginpackning, just min färg 1002 var slut precis överallt. Tyckte dock jag såg en i ett skyltfönstret i en salong på vägen hem men de hade stängt. Min snälla vän ringde runt på lördagsmorgonen till andra frisörsalonger som eventuellt kunde ha men antingen var min färg slut eller så hade dom inte den i sortimentet. Ringde i morse till salongen som jag tyckte mig ha sett en ensam 1002:a i och hade sån jäkla tur så att den finns kvar, den är nu undanlagt och ska hämtas senare idag, tjoho, jag fick förmodligen tag i den sista i Uppsala.





Rekommenderar verkligen den här då den i mitt fall både håller mitt hår borta från att bli gult och gör det helt sjukt mjukt och gött.




Back to business //  Städtanten
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback