smutt

Dagen började med en halvsnabb visit på storstadens smutsiga gator med min vän. Knallade in på H&M som börjat med 2 för 1 på reavarorna, det kallar jag smutt. Min vän hittade en tröja och la till sin snälla sida och erbjöd mig att om jag hittade nått så skulle jag få det, tackar! Hittade en ball jacka som jag ska glida runt i i framtiden, tack kära du.

Hem fortare än fortast och sedan iväg till jobbet, ganska lugn och seg dag idag. Kom hem vid 8, slängde på mig gymkläder och nästintill sprang till Friskis. Det blev en kort visit idag men fy i helvete mina lår, man skulle kunna tro att jag gjort nått högst olämpligt hela dagen, ser inte riktigt okej ut när jag går och detta efter 2 timmar, hur kommer det gå i morrn?!


Nu sitter jag här med svidande lår och ett glas vitt i handen. Min älskade Kaya tyckte att vi skulle hänga och ha en tjejkväll bara hon och jag så här sitter vi nu och njuter av att vi båda är lediga i morrn, sweet. Det lutar åt att min gråtande plånbok ska få lida ännu mer i kväll då det ser ut som vi drar ner på ladiesnight på stan senare.



Ungefär såhär kommer vi att se ut i kväll. Som ni ser så har vi känt varandra sedan vi var små skitungar och faktiskt ännu längre tillbaka i tiden än detta foto är taget.




Kanske blir det juck i kväll på dansflooret?


Nu ska jag och min kära luta oss tillbaka och titta på en mycket, mycket, MYCKET rolig film som jag tyvärr inte kan dela med mig av då medverkande i denna inte skulle bli alltför glada, sorry kära medmänniskor!



Puss o kram, ses vi på stan?

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback