chicken me

Då var man hemkommen efter en lång arbetsdag och ytterligare lite Kinamat. Hämtade upp kiira i märsta, min vän och sedan Kaisa för att bege oss till Kinan en sväng. Har blivit på tok för mycket friterat och sånt för min kropp, nudlar och Kinamat är min nya livsstil. Kanske vaknar man upp som Kines en dag, eller kanske som en friterad kyckling? Hm, inte omöjligt.




Haha kvällen innan förvandlingen till friterad kyckling?



I morrn blir det i alla fall till att bränna bort skiten, det blir ett svettigt pass på friskis. Förmodligen blir det ett svettigt pass i natt också men det hör inte riktigt hemma här kanske.?

Ska bege mig till Kiira vid 12-tiden i morrn för en blondare framtid, dock bara slingor men får hoppas att det ger resultat också.


Idag är en stor dag i historien, jag har bytt relationsstatus på facebook från "singel" till "it´s complicated", gudars skymning mina vänner!


Dags att ägna lite tid åt min tuggummismackande (vilket helvetes långt ord!) vän nu! Förmodligen bättre update i morrn då jag är ledig.


// It´s complicated
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken raggare jag är!

2009-01-20 @ 22:46:26
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback