Kvällen

Testet gick ju alldeles utmärkt, tjoho första youtubeklippet, visst var det fint?


Dagen har varit galet seg, jobbade bara 5 timmar men kändes som 10. Kan förstå att folk håller i sina sista slanter i dessa tider men vafan, jag behöver nått att göra!


I kväll dras man med till Platina, är lite trög i kolan just nu men vi får väl hoppas att det styrs upp. Hade ju mer än gärna bara suttit på Gillet och tagit det hyffsat lugnt men dom öppnar tydligen inte förens nästnästa helg. Tanken på att skita i allt och bara sitta hemma har slagit mig mer än en gång men det faktum att det kommer vara en grym Dj där ikväll, Ian Carey får mig på andra tankar. Blir det i samma klass som när Hed Kandi gästade platina så blir det grymt, sjukt bra!


Kasst ljud på klippet, synd för er som inte får njuta av denna ljuva musik for real tonight!




Dags att slänga i mig lite mat och bege mig till systrarna!

Puss o kram ses på stan

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Spiderpig

Ian Carey är inte dålig.. men eftersom jag är en världsledande dj så e jag bättre :D Kom med i MoS redan när jag föddes :D å det va inte igår hehe

2009-01-11 @ 11:54:33
Postat av: emely

haha ja men visst gör jag de :)

hade du en trevlig kväll igår då? mkt folk på hyllan? vi får styra upp något nån dag :D

2009-01-11 @ 12:30:00
URL: http://eemely.blogg.se/
Postat av: kim

Ja men juste spiderpig du har väl jobbat som Dj ett bra tag nu va, tyckte väl att jag kände igen dig från någonstanns när vi sågs?!

2009-01-11 @ 22:10:29
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Spiderpig

Så det säger du.. Housetåget, Sensation, Ibiza lr Platina? :p Lät iaf som du hade en dansant kväll till Ian :D

2009-01-12 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback