bilder

Gud så skoj! Skulle fota min "om-möblering" i köket och hittade bilder ifrån helgen. Tanken var att det skulle fotas mer än såhär men batterierna dog och självklart hade man inte backup med sig. Tack för en fin helg mina vänner!

Tittade dessutom på filmen som jag filmade i lördags. Jag var tydligen så packad så jag glömde stänga av den så den stog på i över 1 timme och spelade in vårat babbel. Det roligaste av allt är att jag även lyckats få med när jag pratar i sömnen. Pratar lite sex o sånt skoj med min vän då det plötsligt blir tyst i några sekunder sedan säger jag "tåget kommer alltid fram" eller nått i den stilen, haha han blev lite förvirrad..! 
















Nu till bilden jag egentligen skulle lägga upp




Synd bara att jag inte tog någon förbild, lätt att vara efterklok. Det var alltså en lucka med massa mat i där innan. Inspirerades av Wadberg som jag var och lånade dammsugaren av för ett tag sen, min granne alltså.



I morrn blir det tydligen stek helt plötsligt, mer info om det senare!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Spiderpig

Jahopp.. när man trott att man kunnat undvika kameran så hamnar man på bild här.. Varför inte lägga upp bilden från BJ? ;) hmm skönt å ha micron på rätt plats nu lr?

2009-01-07 @ 20:17:43
Postat av: Kim

Haha du bilden från BJ är ju inte direkt av världsklass! Asskönt, att jag inte tänkt på det tidiagre känns däremot sådär halvbra. Ser fram emot nästa Uppsalabesök!

2009-01-08 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback