kroppar och barn

Hej och hå sikken mätt mage jag har för tillfället! Sitter hos systrarna, tanken var tacos som sedan blev fajitas som sedan blev nån kycklingröra med couscous, helt okej! Tar man mat 3 ggr så antar jag att smaklökarna är nöjda.

Slingorna blev kanon så nu ser jag ut som en sommarblond söt liten flicka, har dessutom bättrat på brännan lite idag också. Tränade även en sväng så idag har det verkligen varit kroppens dag. Kanske kan man också roffa åt sig en massage när man kommer hem sen eller vad säger du min vän?


Tjohooooo utropade jag när jag nyss gick in på min mail och orderbekräftelsen på mobilen låg och log mot mig. Snart bär det alltså av hemmåt för att bli ytterligare några kronor fattigare, förhoppningsvis tittar den in på posten redan på fredag. Leveransen brukar gå grymt snabbt där så hoppas hoppas. Det gäller bara att inte supa bort den på lördag när det är dags för tokiga festligheter.

På tal om lördagen så ska jag samla på mig ungefär 1000 till vuxenpoäng. På dagen ska jag och Emely till Marie för att fira hennes födelsedag. Vi ska köpa massa vuxna presenter, fika och prata bebis. Hon ska ju nämligen ha barn i april och det är så förbannat kul tycker jag, skit kul! Ni kommer bli Kungsängens bästa päron om jag får lov att säga vad jag tror!





Jisses så alla blir gravid och får barn i dessa tider, helt sjukt världen kommer ju överbefolkas. Undrar när man själv sitter där med en fin gigantisk mage och bara längtar. Visst att graviditeter kan vara jobbiga och såvidare men jag tror jag kommer njuta skiten av mig, jag kommer vara en såndär irriterande glad och harmonisk mor tror jag.


Kanske borde jag tänka på refrängen nu, vill gärna hinna få lite ordning hemma innan vännen kommer. Diskhon är överfull och smutskläderna ligger ganska friskt utspritt lite här o var på mina 21 kvm.



// Hon som straxt har alldeles för mycket vuxenpoäng för att vara 20 vårar.
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

hallooj.. hur går det i present letandet? :) har du hittat något? tänkte på en till sak, jag kommer hem till dig till halv ett på lördag, blir det bra? puss

2009-01-22 @ 11:14:28
URL: http://metrobloggen.se/grannas
Postat av: Rickelito

Ellare smellare i en gammal källare!

2009-01-22 @ 18:09:21
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback