jag, avis?

Min vän kommer hit i kväll/natt för en sista natt och sen bär det av till Arlanda och ett förmodligen halvjobbigt farväl tidigt i morrn bittii. Det är tur att de senaste månaderna stärkt mig annars hade det blivit värre. Min vän kommer att ha det bra där borta så jag får lov att glädjas för hans skull, det går nog bra. Det kommer en vår som "a girl" sa och det är sant. Det kommer en vår och förmodligen kommer detta ske lika fort som allt annat här i världen. En annan skulle ju inte heller tacka nej till en lång solsemester så ja, jag är glad för hans skull.



Vem fan säger nej tack?





Jag själv ska de sista månaderna av vinterna njuta av slask, grått väder, solarium och plaska med mina tår i duschen, NEJ, jag är inte bitter! Kommer att bli en finfin fortsättning på den här vintern. :)




// Kim Axelandra, eller nej, Kim Axeltredje. (Haha, kul att jag har ett intern-skämt själv, från barnsben)

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback