Min kära pappa

Nu har min pappa lämnat mig för dagen. Vi käkade riktigt gott thaimat från ahaanthai här i området bakom mig, 70 kr är väl billigt för thaimat eller?

Vi tog hem maten till mig och satt här o käkade. Pappa tog med sig min plansch (stavning?!) hit, har tänkt att hänga upp den på väggen på nått sätt, den är grymt snygg. Vi fick i alla fall en fixidé om att det skulle göras med en gång och åkte till Bauhaus och skulle fixa nån bra ram eller nått snyggt att hänga den i men dom hade inget. Åkte upp till Gränby för att snoka på Gallerix, icke där heller men hon tipsade oss om att hänga upp den och sedan hänga tyngder i den så att den blir lite mindre skrynklig, alltså då bara tillfälligt. Vi köpte ingenting då vi fortfarande inte kände oss helt nöjda. Jag ska höra med Kaisa som jobbar på flúgger färg om hon har nått tips eller kanske till och med nått att pressa den i så den blir rak, ska kollas upp i alla fall.

Jag borde ju egentligen lägga upp en bild på denna vackra skapelse men tror ni får hålla er lite tills den sitter på plats, när nu jag ska ha tid med detta är en bra fråga. Det visar sig helt enkelt.


Kvällen blir lugn hade jag tänkt. Lurade med pappa på ICA och råkade glömma mitt VISA kort hemma, bara råkade så nu har jag i alla fall lite mat i kylen, jag kanske helt enkelt bara ska sitta och äta hela kvällen, haha sjukt sugen på typ allt i hela världen just nu, thaimaten börjar lägga sig.


Måste tillägga att jag verkligen älskar min far, han är så go. Tror faktiskt inte det finns nått han inte skulle göra för min skull. Jämt när vi ses har han med sig massa roliga grejer och säger "Jag tänkte på dig när jag såg det här och tyckte att du behövde/förtjänar det". Idag hade han med sig stans största Biolage balsamflaska (1 liter), 1 tandkräm och carmex (läppgrejs), allt självklart inköpt i Amerika. Dessutom hade han köpt en datorväska till mig, söta du! Han är dessutom sjukt rolig att umgås med då han alltid drar massa dåliga skämt som tex utanför bauhaus när han sa att det är tjugonde knut idag och julgranen faktiskt ska ut men sedan rättade sig själv eftersom julgranen faktiskt stog ute, haha lite halvtorrt men han får allt sånt att låta så jäkla kul!

Har ingen ny bild på honom på datorna så ni får återigen njuta av denna bild på min far





Nu visar det sig att min vän dyker upp senare i kväll, skoj med sällskap. Undrar hur det blir när han åker, ensamt..


Hej hopp!
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback