ice ice baby

Sådär, nu har svedan lagt sig och man börjar bli vit igen. Känns inte som att jag har något mellanläge men det är förhoppningsvis bara nått jag fått för mig..!

Min vän och hans vän har precis gått härifrån. Hade missuppfattat läget lite igår och fick besök av 4 mysiga boys istället för 2, kalas! Tanken var att vi skulle kolla på film men det kom nått emellan, nått som verkligen inte intresserar mig, UFC och ultimate fighting, hmm.

Jaja, min vän och hans spiderpig sov i alla fall kvar, skulle tro att vi somnade någon gång runt 4. Skönt faktiskt att vakna upp nykter på min lediga dag, kalas. I kväll däremot hoppas jag att grabbarna sovit ruset av sig och är redo för lite fest med the best.

Nu ska jag snart bege mig till tåget, det blev Disney on ice. Ellen ringde i morse och meddelade att hon kände sig bättre och är redo för lite mys med faster. Ha, va gammal jag lät när jag sa faster, men jag blev ju faktsikt det när jag var 12.




Älska Nemo



Puss o kram

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback