frilla?

Tjoho! Gjorde nyss 2 st åldertest. Det ena gick ut på att fylla i lite hälsoinformation och lite sånt. Det visar sig att jag kommer att bli 81 år gammal, känns ganska lagomt faktiskt. Nu till det bästa, jag är "bara" 25.8 år enligt vuxenpoäng.com, förra gången var jag nämligen 33.6! Levde ett lite annorlunda liv då visserligen men ändå, skönt att man på riktigt blivit 1 år äldre men i testet föryngrats 8 år.


Sitter och spanar på frisyrer nu, ska klippa mig på fredag. Mycket skönt och mycket välbehövligt kan jag lova, ska nog unna mig en ny Revlon color creme också som tog slut för 2 månader sen. Helt sjukt vad lent och fint hår man får av den, verkligen värt pengarna då man knappt kan kalla den dyr med sitt pris på ca 200 kr, räcker ju ett antal gånger också.


Jag hade tänkt mig någonting liknande dessa frisyrer. Vill behålla så mycket som det går av längden men också klippa upp håret. Vi får helt enkelt se hur det blir.










Nu ska lilla jag snart gå och lägga mig och ladda inför en lång arbetsdag i morrn, 09-19.15.


Sov gott, det ska i alla fall jag för jag ska drömma om en raggare!
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emely

Kiiiim!!!

Ska du följa med till Marie på lördag dag?

Då kan vi lixsom åka tillsammans, :)

2009-01-19 @ 12:06:26
URL: http://metrobloggen.se/grannas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback