prylen

Var inne och kollade på katshing angående min telefon, bara lite allmänt sådär, längtar lite måste jag erkänna!  Det står att den ska vara leveransklar den 22/1, hoppas verkligen att den är det. Har köplats 8 på den så borde ju få första leveransen av den, färre än 8 kan du ju faktiskt inte få in på lager! Såg dessutom att den höjts i pris med 300 kr, något som inte kommer drabba mig.



Min skönhet är dock som ni kanske vet rosa


Kollade runt lite om den fanns i butik någonstanns också men det verkar som den är sjukt poppis, slut. Finns inte på lager heller någonstans så det var kanske tur att jag beställde den när jag gjorde det! Skönt också att  jag fick den för ett lägre pris än de som kommer från de okända B-hemsidorna, känner till och har beställt från Katshing förut, har funkat skitbra.


Har lite halvhöga förväntningar på den men tror nog att den kan leverera lite, är ju inte stans mobilfreak så tror nog att det blir bra. Den ska uppenbarligen ha bra kamera och bloggfunktion, hoppas också att den har hyffsat bra batteritid och fungerar i allmänhet, då är jag nöjd.

Vad tycker ni, borde jag kanske gå och lägga mig istället för att svamla om min telefon? Låter som en bra idé!


Hittade också en bild från Disney on ice i helgen, notera att vi har likanda tröjor!




Godnatt mina vänner, i morgon ska jag göra nått jag aldrig gjort förut :O

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback