again

De senaste dagarna har jag bränt alldeles för mycket pengar, bland annat på kläder..! Det är farligt att jobba i en klädbutik när halva reapriset drar igång. Visst man får väääldigt mycket för pengarna men endå, man köper mycket man inte skulle köpt annars.

Kläderna får ni se här i dagarna när jag tar mig i kragen och fotar, så länge får ni nöja er med mina nya skor. Fan, jag skäms av att uttala "Mina nya skor", hur många skor kan en människa äga? Den senaste månaden har jag köpt 5 par, ajaj...

I alla fall, nu har jag äntligen hittat mina favoritbudgetskor igen! H&M:s vita tygskor är kalas!
Jag kunde inte göra så mycket annat än att greppa dom och gå till kassan. Jag som trodde att dom aldrig skulle komma in igen. Jag äger redan ett par men jag låter er titta på bilden nedan och avgöra varför det var dags för ett par nya!



Det var på tiden att byta ut dom...


Vet ni vad? Förutom dom gamla skitiga har jag även slängt ett par till sletna skor idag, bra Kim, bra!


På tal om nått helt annat, nu är det nån granne till mig som röker en fet känner jag, shit herrejevlarns, luktar som att de är i samma rum! Kan man bli hög av "ångorna"?



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback