äggi

Godmorgon!
Jag är faktiskt nyvaken, har man semester så har man, vi kan ju i alla fall låtsas att det är därför jag egentligen skulle kunna ligga i sängen hela dagen..

Jag har bestämt mig för att försöka hålla mig borta från internet ett tag framöver. Känner jag mig själv rätt så kommer jag ju inte göra det, men jag ska försöka att minska mitt användande i alla fall. Uppdateringarna kommer därför inte att bli lika "många" men jag hoppas att mitt helvete är över snart så att jag kan sluta anpassa mig (rättare sagt försöka).

Nu ska jag slänga i mig några ägg sen blir det språngmarsch till friskis där jag ska möta Kiira för lite välbehövd träning.







Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stay strong!

2009-07-06 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback