broke

Jävla skit, trodde jag skulle vakna åtminstonde lite lyckligare idag, jävla skit!

Jaja, vad ska jag göra?
Borde kanske peta i mig lite frukost för tanken är att jag ska gå och träna, göra av med en till timme som förhoppningsvis inte ska innehålla så mycket tankar.
Borde nog hämta mina grejer som ligger kvar hos Kaisa och även min cykel också, kan vara en bra idé..


I morgon börjar jag jobba igen och jag har verkligen inte lust att börja varje dag som jag gjort den senaste tiden. När jag är ledig kan jag torka mina tårar i fred och ingen får något veta men jag kan inte stå och grina i en butik! Vi får hoppas att jag lyckas ställa om och inte tänker på det varannan sekund.. 

Kan någon förklara för mig hur i helvete man läker ett krossat hjärta?!



Jag behöver verkligen veta!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Carro

Man kan inte annat än att ta en dag i taget och låta de ta den tid det tar. försöka ha roligt och umgås med vänner för att få lite annat att tänka på eller bara för att prata om hur det är<3

2009-07-16 @ 01:10:25
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback