ganska tröttsamt

Home sweet home..
Det var en lååång dag idag men ni ser ut att ha klarat er fint utan mig eftersom att kommentarerna är utom synhåll?
Det blev en lunch med mor min, min snälla mor!
 Vi sprang in en snabbis på hemtex då jag "råkade" nämna att jag behöver ett 180 cm lakan eftersom dom jag har bara blir en stor boll efter en natt så jag fick mig ett lakan och även ett jätte fint bäddset, tack mamma!




Åh, jag vill ha lön, nu! Inte för att jag har nått jag måste köpa men det känns inte bra att det enda man äger och har är 34 kronor, nja, inte så överdrivet kul.. Jag är ju ledig i morrn och hade gärna typ tagit en fika eller nått, men å andra sidan så har jag ju faktiskt ingen att fika med då alla jobbar, suck.. Men juste, jag har ju faktiskt inga pengar, haha!

Undrar när min skatt kommer och hur mycket jag får?


Jaja, nu ska jag lyda order från min kollega, att äta något riktigt flottigt. Det blir en Mozarellapizza, gött!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

Bra där! Nu har du fått smaka på mina arbetspass ;)

Jobbar du i helgen tro?

2009-07-21 @ 21:34:02
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback