Jag har en leverfläck i naveln..

Jaha, alla läsare försvinner i takt med att jag lyser med min frånvaro, inte så konstigt egentligen..

Men, nu är jag i alla fall här och tänker bjussa på lite av dagens tankar och happenings!

Dagen började väl kanske inte sådär jätte bra, tröttare än tröttast! Jag klarade mig i alla fall nätt och jämt från att somna bakom ratten, eller nja, nästan i alla fall, jag körde åtminstonde inte av.. Fan, dör jag i förtid är jag nästan 100 på att det är bakom ratten, illa men jag har försökt med det mesta. Inte ens koffeinpiller hjälper, jag skulle iförsig kunnde öka dosen en aning men risken är då att jag får bosätta mig på toaletten halva dagen, det har jag inte så stor lust med..




Undrar hur jag skulle må om jag käka en säck kaffebönor?


I kväll är det bara att sadla på igen och ge sig ut på äventyr.
Jenkan har sen några timmar tillbaka trängt sig in i mitt hem och kvällen ser ut att bli lång. Vi börjar hemma hos grannen Mats och eventuellt i parken här bakom där det byggs partytält för fullt! När det sen blir dags för utgång så blir det inte Uppsalas gator vi ska härja på utan Stockholms, det blir grymt. Vi får också sällskap av lite grabbar Jennika känner, en bekant sen hon bodde i New York, kul med lite nya ansikten!
 Det var väldans längesen jag partade i Stockholm, sisådär 2 år sen om jag inte minns fel?


Som pricken över i:et så ska jag jobba i morrn, suck..


Vad ska ni göra i kväll?


Puss o kram



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback